CourseCraft

Personlig sömncoach

Är du beredd att investera två timmar i dig själv? Det är den totala tid deltagare brukar behöva för att själva lära somna och sova bättre under 4-6 veckor. Annars får de pengarna tillbaka"

Johnny Granholm, grundare Sömnskolan

Du får pengarna tillbaka om det inte funkar!

💤💤💤

Vill du lära dig att själv förbättra din sömn?

Visste du om att du kan träna på sömnen, precis som du kan träna din kondition, din styrka eller din snabbhet? Eller att åttio procent av Sömnskolans deltagare som lider av långvariga sömnproblem uppger att sömnen förbättrats med de här sömnövningarna. Så kämpa inte med sömnen på egen hand!

Vem är Sömnskolan till för?

Övningarna passar för dig som själv aktivt vill bidra till att förbättra sömnkvaliteten.

  • För dig har insomnings- eller sömnproblem
  • För dig som upplever stress eller utmattning
  • Vid sjukdom som stör sömnen eller där sömnen anses särskilt viktig.

Så här fungerar Sömnskolan

Vi har kontakt hela tiden och du får övningar av mig till din telefon, surfplatta eller dator. Övningarna

  • görs sittande på stol eller till exempel på sängkanten just innan du går och lägger dig
  • beskrivs i text, i bild och du kan också lyssna på instruktionerna på ljudfil med avslappnande bakgrundsmusik
  • är enkla, effektiva och korta, ett perfekt komplement till vår moderna livsstil.

Vanligtvis räcker några minuters sömnträning per kväll för att insomning och sömn skall förbättras under 4-6 veckor!

I media

VASABLADET • NU FINNS HANS SÖMNSKOLA PÅ WEBBEN

Det är synd att man väntar så länge. Det är viktigt att göra något. Men tidigare har det varit lite tabu att prata om sömnproblem. Läs hela reportaget här

Anmäl dig redan nu!

  1. Anmäl dig nu på en gång!.
  2. Du får redan nu tillgång till första övningen och kan börja träna nu på en gång.
  3. Jag kontaktar dig personligen senast nästa dag. Ofta går det till och med fortare än så. 
  4. Sen tränar vi tillsammans i fyra veckor.

Fotograf: Martina Uthardt

Instruktör: Bettina Backström-Widjeskog

Feedback från tidigare deltagare

  • Då övningarna är så korta går det bra att få in dem i vardagen

    — Pia, våren 2016
  • I natt har jag sovit hela natten för första gången på flera år.

    — Linda, hösten 2017

Vill du själv lära dig att förbättra din sömn?