CourseCraft

”De här övningarna har jag använt i mina kurser sedan år 2010 och de har gång efter gång visat på hur några minuters träning kan hjälpa människor att må bättre”

Johnny Granholm, våren 2019

Vem är det här programmet till för?

Det här programmet passar för dig som själv aktivt vill bidra till att minska vardagsstress. Du lär dig övningar som gör dig mera avslappnad, ger dig mera energi, gör dig gladare eller som gör dig mera fokuserad.

Så här fungerar det

1. Registrera dig och betala 29€.

2. Du följer enkelt veckoprogrammet online och gör en enkel övning dagligen. 

3. Du får pengarna tillbaka om du inte märker någon skillnad efter de sex veckorna.

Övningarna

Vanligtvis räcker några minuters träning ett par gånger per dag för att du skall märka en positiv förbättring under de sex veckorna!

Övningarna

  • görs sittande på stol eller till exempel på sängkanten just innan du går och lägger dig
  • beskrivs i text, i bild och du kan också lyssna på instruktionerna på ljudfil med avslappnande bakgrundsmusik
  • är enkla, effektiva och korta, ett perfekt komplement till vår moderna livsstil.

Välj det alternativ som passar dig bäst!

Onlineprogrammet • 29€

För dig som vill träna på egen hand

Onlineprogrammet + personlig coach • 99€

Vi har regelbunden kontakt under de fyra första veckorna och söker tillsammans de övningar som passar för just dig.

Pssst! Du får pengarna tillbaka om du inte märker någon positiv skillnad under de 6 veckorna.

Logga in och kolla!

Här kan du logga in kostnadsfritt och kolla hur en typisk vecka i programmet ser ut.

Övningarna är korta och enkla, perfekt för vår moderna livsstil.

Innehåll

Välkommen!
Varmt välkommen!
Förväntningar
Ett viktigt tips!
Om Sömnskolan
Kontakt
Veckoprogram
Vecka 1 • Andas
Vecka 3 • Ryggböj
Vecka 4 • Nackvridning
Vecka 5 • Ryggflex
Vecka 6

Vill du veta mera?

johnny@somnskolan.fi  • +358 (0)40 913 4896

Inget resultat, pengarna tillbaka.