CourseCraft

Hon är en av de 20 bästa i sin sport  Ung, öppen och nyfiken blev hon genast intresserad när jag frågade om hon vill träna sömn med mig några veckor. En gång i veckan fick hon en övning till sin WhatsApp-nummer och hon skötte träningen helt på egen hand. Redan andra veckan fick jag det här glädjande meddelandet av henne!

"Jag har sovit bra varenda natt sedan jag började med sömnövningarna, Också nu under tävlingarna då det är långa och tuffa dagar har jag återhämtat mej riktigt bra under natten. "

— Camilla, 15 år

Individuell coaching

Lär dig grunderna i sömnträninbg eller bli expert. Träna vid behov eller under en lägre tid. Tillsammans söker vi de övningar som passar just för dig och du bestämmer i vilken takt du tränar.

Prestera ännu bättre

Många elitidrottare tränar sömn trots att de redan sover bra. De vill optimera den djupa, återhämtande sömnen för att prestera ännu bättre. Elitidrottare kan också ha stor nytta av att förbättra sömnkvaliteten eftersom deras sömnkvalitet ofta påverkas negativt av tight spel- eller tävlingsschema, långa bussresor nattetid, kvällsmatcher eller -tävlingar samt att de ofta tvingas prestera på topp  under press.

Du betalar bara om du sover bättre!

Anmäl dig kostnadsfritt här under. Redan då får du tillgång till din första kvällsövning och du kan börja med sömnträningen redan samma kväll.

Jag kontaktar dig personligen senast nästa dag. Ofta går det till och med fortare än så. Sen tränar vi tillsammans i fyra veckor.

Kostnad: 250€.

Du betalar inget  vid registrering och märker du ingen skillnad efter fyra veckor betalar du inget alls.

Välkommen!
Sömn och idrott
Det här händer när vi sover
Det här kan försämra sömnkvaliteten
Första övningen
Varför gjorde vi första övningen?
Andra övningen

Övningarna är enkla att göra och vanligtvis räcker det med några minuters träning vid läggdags.