CourseCraft

Urheilijoille • Palaudu nopeammin kuin muut!

  • Noin 95% palautumisesta tapahtuu yön aikana
  • Harjoittelu, kilpailu tai urheilu illalla voi vähentää syvän unen määrää
  • Voit itse vaikuttaa syvän ja palauttavan unen määrään
  • Yleensä muutaman minuutin harjoittelu riittää

Nukut varmasti tarpeeksi paljon, mutta nukutko tarpeeksi hyvin?

Tiedät varmasti kuinka monta tuntia tapaat nukkua. Entä unen laatu? Saatko tarpeeksi palauttavaa ja syvää unta jotta jaksat taas seuraavana päivänä tehdä parhaasi?

Palaudu nopeammin

Voit itse vaikuttaa syvän ja palauttavan unen määrään. Uniliikkeet ovat helppoja ja tehokkaita. Harjoittelet iltaisin ja yleensä muutaman minuutin haroittelu ennen nukkumaanmenoa riittää!

Tee näin!

  1. Ilmoittaudu tällä sivulla!
  2. Kirjaudu palvelun omille sivuille. Voit tehdä ensinmäisen uniharjoituksen jo tänään.
  3. Viimeistään seuraavana päivänä otan sinuun yhteyttä ja suunnitellaan juuri sinulle sopiva uniohjelma.
  4. Keskustellaan harjoituksista ja unestasi säännölisesti, jopa joka päivä jos haluat.

Harjoittelet iltaisin juuri ennen nukkumaanmenoa ja yleensä muutaman minuutin harjoittelu riittää.

Sisältö

Let's go!
Tervetuloa
Uniharjoittelu
Ensinmäinen harjoitus
video
Nro 2
video
Nro 3
video
Nro 4
video
Nro 5
video
Nro 6-8

Ja jos sinua kiinnostaa tosi paljon

Jos haluat, niin jutellaan myös näistä:

  • Mitä kehossa tapahtuu kun nukumme? 
  • Mitä kehossa tapahtuu jos emme nuku.
  • Unen eri vaiheet
  • Syvän ja kevyen unen erot?
  • Miksi yhä useampi huippu-urheilija panostaa uneen? 

Mikael, 15 vuotias huippu-urheilija

"Aamulla oli virkeämpi olo myös kovien kilpailujen jälkeen."

Uniliikkeet ovat helppoja ja tehokkaita. Yleensä muutaman minuutin haroittelu ennen nukkumaanmenoa riittää!

johnny@somnskolan.fi 

040-913 4896

Sleep is a SuperPower

Faster • Stronger • Smarter